Faq
Algemeen
Is mijn offerte/aanvraag na plaatsing definitief?
Antwoord: Nee, uw offerte is bij aanvraag nooit definitief
Wanneer is uw offerte/aanvraag wel definitief?
Antwoord: Als u van ons de bevestigingsemail krijgt met daarin de status: “bevestigd”
Als mijn status op “bevestigd” staat kan ik dan nog annuleren en wat kost dat eventueel?
Antwoord: Tot twee weken voor leverdatum kunt u kosteloos annuleren, wanneer u binnen twee weken voor leverdatum wilt annuleren zijn wij genoodzaakt 50% van de order in rekening te brengen
Als mijn status op “bevestigd” staat en ik wil nog wat wijzigen kan dit/hoe moet ik dat doen?
Antwoord: Kijk in uw email naar uw ordernummer en mail deze samen met uw aanpassing naar ons toe via het contactformulier
Wat is jullie bankrekeningnummer / waar kan ik het geld op overmaken?
Antwoord: U vindt hier onze gegevens
Wat rekenen jullie aan halen en brengen / bezorgkosten buiten Kampen en IJsselmuiden?
Antwoord: Buiten kampen en IJsselmuiden rekenen wij een startarief van €10,00 en daarnaast 0,49 cent per km.
Startpunt is de Oosterholtseweg te IJsselmuiden. Kilometers worden berekend via www.routenet.nl
Ter verduidelijking wanneer u diverse producten wilt laten bezorgen en halen betaald u twee keer (1x halen en 1x brengen) het starttarief van €10,00 en daarnaast twee keer het aantal gereden kilometers vanaf de Oosterholtseweg in IJsselmuiden tot aan uw deur.
Verhuur
Hoe laat kan ik verhuur producten ophalen en hoe laat moet ik het terug brengen?
Antwoord: U kunt alles op de afgesproken datum vanaf 10.00 uur ’s ochtends afhalen (tenzij anders afgesproken), en u dient alles op de afgesproken datum voor 9:30 uur ’s ochtends te retourneren (tenzij anders afgesproken).
Zetten jullie ook partytenten op?
Antwoord: Nee, al onze tenten zijn eenvoudig op te zetten binnen korte tijd.
Wanneer ik iets op zaterdag huur en op maandag moet inleveren, hoeveel dagen huur kost dit?
Antwoord: U betaalt slecht voor 1 dag huur. Zondagen en feestdagen brengen wij niet in rekening.
Stel u huurt voor meerdere dagen, bijvoorbeeld de vrijdag en zaterdag en wil het maandag terug brengen dan betaald u voor twee dagen huur (de vrijdag en zaterdag), de zondag betaald u dus niet en u kunt de producten maandag weer retour brengen.
Hoe ver van te voren moet ik de catering en/of verhuur reserveren?
Antwoord: Betreft catering adviseren wij minimaal twee weken van te voren te reserveren.
Wanneer u verhuur wilt reserveren kunt u dit niet vroeg genoeg doen.
Vooral in het hoogseizoen (voorjaar, zomer, najaar) adviseren wij minimaal dit vier weken van te voren te doen.
Met verhuurproducten geld op=op. Wanneer u een aanvraag/bestelling plaatst via onze site is het (nog) niet gegarandeerd dat u de gevraagde producten krijgt.
Enkel wanneer wij uw bestelling bevestigen is hij definitief! Voorkom teleurstelling en bestel tijdig.
Hoe kan ik een wijziging/aanvulling of annulering doorgeven in mijn reeds geplaatste bestelling?
Antwoord: Wanneer u uw aanvraag wilt wijzigen/aanvullen of annuleren kunt u dit per email of telefonisch doen, graag onder vermelding van uw ordernummer en naam.
Hoe veel tenten mag ik bestellen als voor een kortingsbedrag als ik voor een bepaald bedrag aan catering heb besteld?
Antwoord: Wanneer u een tent met korting wilt bestellen, omdat u voor een bepaald bedrag aan etenswaren heeft besteld, gelden de volgende voorwaarden:
Bij € 20 tot 50 euro besteding aan etenswaren, maximaal één tent per klant voor €29,75 (bij nog een tent dient u deze apart toe te voegen aan uw voorlopige offerte voor de standaard prijs).
Bij € 50 tot 100 euro besteding aan etenswaren, maximaal één tent per klant voor €23,98 (bij nog een tent dient u deze apart toe te voegen aan uw voorlopige offerte voor de standaard prijs).
Per € 100 euro besteding aan etenswaren heeft u recht op één partytent voor €14,98
Catering
Hoe laat kan ik mijn bestelde catering afhalen?
Antwoord: Wij vragen u dit in overleg met ons te doe
Bedienen jullie ook op feesten en/of speciale gelegenheden?
Antwoord: Nee, dit doen wij niet.
In mijn barbecue arrangement staat 4 of 5 stuks vlees per persoon, welke soorten krijg ik dan?
Antwoord: Wij nemen standaard het aantal personen waarvoor u besteld, keer het aantal stuks vlees. Dit totaal verdelen wij over al onze soorten.
Voorbeeld: U besteld voor 32 personen barbecue, in dit pakket zitten 5 stuks per persoon = totaal 160 stuks vlees, dit verdelen wij over al onze soorten vlees.
Hoe ver van te voren moet ik de catering en/of verhuur reserveren?
Antwoord: Betreft catering adviseren wij minimaal twee weken van te voren te reserveren.
Wanneer u verhuur wilt reserveren kunt u dit niet vroeg genoeg doen.
Vooral in het hoogseizoen (voorjaar, zomer, najaar) adviseren wij minimaal een maand van te voren.
Met verhuurproducten geld op=op. Wanneer u een aanvraag/bestelling plaatst via onze site is het (nog) niet gegarandeerd dat u de gevraagde producten krijgt.
Enkel wanneer wij uw bestelling bevestigen is hij definitief!